tisdag 6 november 2012

Förräderiet mot ett helt folk



Officiell statistik: Sverige hade 26,6 procent med utländsk bakgrund den 31 december 2011.

Sverige har haft en våldsam befolkningstillväxt under 2009 beroende på invandringen och invandrarnas födelsetal.

Houari Boumediene i ett tal i FN:s generalförsamling 1974:
”En dag kommer miljoner människor lämna den södra hemisfären för att tränga in i den norra. Men inte som vänner. Ty de skall komma för att erövra och de skall erövra genom att befolka västvärlden med sina barn. Segern skall komma till oss genom våra kvinnors livmoder

Så här skriver signaturen Jack London:'

”Fredrik Reinfeldt är inget annat än en simpel ynkrygg. I valet 2010 röstade 339.610 svenskar på Sverigedemokraterna och det har Fredrik Reinfeldt svårt att förstå. Jack London skriver att politisk kompetens finns inte på kartan och Reinfeldt borde för länge sedan ställt sin plats till förfogande. Som han talar och uppträder så uppför sig inte en statsman”. Läs hela artikeln.


 Så här skriver en insändare på en annan blogg:
”…..Hur människor som vill kalla sig politiker kan splittra sitt folk så här är för mig helt obegripligt? Er smala lycka är att människor inte förstår omfattningen av ert svek mot nationen. Därför ser ni nogsamt till att några siffror om invandringen inte kommer ut. För det är tydligen det svåraste som finns i Sverige, att beräkna invandringskostnader?
(…)
Jag förstår egentligen inte hur en statsman kan vara så aningslös?  Det finns några saker människor är beredda att kämpa för. Det är familj, hem och land. Eller, är du kanske inte så aningslös?  Ibland undrar man, alternativet är att ni inte förstår vad ni gör? Det här är en bruksanvisning för att utså splittring i ett land. Det är så här man startar inbördeskrig. Varför fortsätter ni på den inslagna vägen? Inget land i världshistorien har tagit in människor från andra kulturer och gett dem särbehandling framför den egna befolkningen. Din politik kommer att slita sönder vårt land. Jag känner förändringen hos människor, som skett på bara några år. Och det är du som är den högste ansvarige när det gäller nedmonteringen av vår demokrati. Du har lett vårt land in på en mycket otäck och farlig väg, genom din oförmåga att göra skillnad mellan invandringskritik och rasism.

Sverigedemokraterna kommer att växa och bli en folkrörelse. Det är lika bra att du lär dig leva med det.” Läs mer

 
Varje dag kommer här på bloggen att  läggas ut delar av Julia Caesars krönika Sverige-Rapport från gränsen. Det är en så oerhört stark berättelse och man känner precis som Julia Caesar en stor sorg över att galna politiker har gjort detta mot svenska folket. Det är viktigt att upprepa gång på gång sveket mot svenska folket.

”Fruktan sprider sig som ett långsamt verkande gift
Jag söker asyl från en tid där lögnen är upphöjd till norm. Alla ljuger – av rädsla för att bli utstötta ur flocken. Jag är rädd för rädslan. Rädslan som plötsligt finns överallt och får människor att med flackande blick och lögnstela ansikten säga saker som de tror att de måste säga men som är något helt annat än de verkligen tycker. Fruktan som sprider sig på alla nivåer i samhället som ett långsamt verkande gift. Det är det värsta giftet av alla; fruktan verkar i människornas blodkärl och andningsvägar tills de inte längre kan andas. Men om man gör våld på sanningen spränger den en till slut inifrån.

Mitt land är inte längre mitt
Mitt land är inte längre mitt. Det är belägrat av andra länders befolkningar. Begär inte av mig att jag ska känna samhörighet med de söndertrasade resterna av det land jag föddes i. Jag känner inte igen mig i ett helt förändrat Sverige, mitt främlingskap bara växer. Liksom andra svenskar har jag berövats de fundamentala förutsättningar som allt liv bygger på: igenkännande – som skapar samhörighet – som skapar trygghet – som skapar framtidstro. Vi som tillhör ursprungsbefolkningen – vi som brukade kallas svenskar innan ordet stals och devalverades till att gälla vem som helst som råkar sätta sin fot på svensk mark – byts ut i allt snabbare takt.
(…)
Det vi kan göra är att tala. Inte knyta näven i byxfickan och tiga. Berätta. Ropa. Skriva. Göra våra röster hörda. Ge uttryck för våra tankar. Se oss själva i ett sammanhang med dem som levde före oss och byggde det som nu rivs ned. Sluta ljuga. Sluta vara politiskt korrekt. Ta matchen mot rädslan. Den kommer inte att förgöra oss. Den väntar på att bli undanröjd.”









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar