tisdag 22 januari 2013

Sverige på väg utför - nu går det snabbt



Sabuni har avgått och Maria Arnholm är utsedd till ny jämställdhetsminister. Enligt DN så är hon en av arkitekterna bakom Westerbergeffekten.

Den nya jämställdhetsministern har alltså varit en av Bengt Westerbergs närmaste medarbetare. Bäva månde svenska folket. Bengt Westerberg är den verklige Sverigehataren och fick som bekant ett uppdrag av ”propagandaministern” Ullenhag att utreda svenska folkets ”främlingsfientlighet”.   

Kommentar bl.a. ”Statsministerns kommentar när Maria Arnholm som en gång var Bengt Westerbergs stabschef erkände att hon har betalt "svarta" pengar för olika tjänster var: Det är positivt, vi har rutiner för sådant här.
Man tar sig för pannan!
Som en av Westerbergs tidigare hantlangare så kan vi nog se fram emot ett totalt kaos.
Man börjar räkna ner dagarna till valet 2014.
Man kanske skulle skaffa en PK "muckarkam", som istället för 30 pinnar muck har antalet
"pinnar" som antalet dagar till valdagen 2014.” Exponerat


Aftonbladet delar ut ett pris ”Hummerkniven” till Liza Bjurwald
 Kommentar på Snaphanen om  Liza Bjurwald

”Högst patetiskt. Det krävs varken talang eller kunskap inom inavlen i svensk journalistik.
Lisa Bjurwald har trots nio år av vuxenstudier inte klarat godkänd gymnasienivå. Men har man bara de rätta åsikterna och kontakterna kan det leda precis hur långt som helst i den svenska medievärlden. Modellen med utnämningar och prisregn till de rättrogna är en direkt kopia av de forna öststaterna. Dagens Sverige visar upp sig på podiet och omvärlden skrattar medan vi här får dras med skiten – ännu en stund.” Snaphanen

Ett annat citat av Liza Bjurwald vid en föreläsning på Folk och Försvar-konferensen.

"sannfinländarna i Grekland."
Fria Tider skriver Nasrin Sjögren om  Liza Bjurwald  

Liza Bjurwald har skrivit en bok som kommer ut först den 31 januari men som recenseras här.
Liza Bjurwald har tidigare skrivit en bok. Man kan vara hur dum som helst bara man är det i de rätta sammanhangen, d.v.s. bland de svenska journalisterna.
 Aftonbladet delar också ut Liffnerstipendium till kommunisten Göran Greider.



Från Sandor Herold har följande inkommit:
Malmö 22-1-2012
hanna.thome@malmo.se>;

Till antidiskrimineringskommunalrådet Hanna Thome (v)
Läser i dagens Sydsvenska att du är kritisk till att inte regeringen har lagt till hatbrott till särskilt prioriterade brott.
Håller med dig fullständigt, det är hemskt när det dagligen begås så många hatbrott!
Dessa hatbrott borde straffas å det hårdaste! Vart är ett samhälle på väg där det hatas så mycket?
Jag måste erkänna att jag själv är en av dessa avskyvärda hatare. Men jag skall bättra mig och bli en annan människa som inte hatar så mycket.
Jag erkänner härmed att jag tills idag har hatat både spenat och brysselkål!
Men för att bevisa för min omgivning att jag nu inte längre hatar dessa båda så skall jag idag äta lite brysselkål och i morgon skall jag äta spenat.
Jag hoppas att jag härmed har gottgjort mitt grova brott som hatare. För att du skall förstå att jag menar allvar och vill bättra mig så har jag hittat på ett kännbart straff till mig själv. Det straffet skall bestå av att jag skall skriva din titel antidiskrimineringskommunalrådet 1000 gånger och en enda felstavning innebär att jag får skriva det hundra gånger till.

Med vänliga hälsningar,
f.d spenat och brysselkålhataren Sandor Herold, Malmö
Sök på Sandor Herold här på bloggen så kan ni läsa mer av hans inlägg. En from önskan vore att alla svenskar skrev brev till den s.k. ”kultureliten”. Hanna Thome har en egen blogg

Men Bo Oskarsson, ICA-handlare välkomnar syrier 


 Från Storbritannien

Rachel Bull - Mamman som vågade säga sanningen om invandringen på BBC: Barnbarn till en polsk flygare förklarar varför hon var tvungen att tala och avslöja hur hennes High Street har blivit ett "främmande land"
Av Barbara Davies:
Folkets röst: Rachel Bull talade på BBC: s Frågestund När hon kom till Lincoln Drill Hall för BBC1: s frågestund i torsdags tog Rachel Bull försynt en plats bland publiken och kunde aldrig föreställa sig att hon skulle tala under direktsänd TV debatt. Till en början lyssnade 35-åriga fru Bull tyst till paneldeltagarna som diskuterade frågor som framtiden för High Street och skandalen med stormarknadens hamburgare förorenade med hästkött. Läs mer

Paul Weston:
Västvärldens politiker skall ställas till svars, del 1 och del 2




3 kommentarer:

  1. Som Paul Weston skulle Fröken Åkesson vara, men han utesluter medlemmar ur sitt parti (som han tycks äga)för att de säger att det vore bra om islam förbjöds.

    Nu tänker sig Weston att om förrädarna får fortsätta så kommer det att bli ett oblodigt folkmord på det egna folket.

    Jag tror inte att det är möjligt med oblodiga folkmord och det har aldrig funnits. Ett folkmord är blodigt, mycket blodigt!

    Om vi tar Libanon som exempel såg det ut som ett oblodigt folkmord under flera decennier, medan de kristna fortfarande var i majoritet, men muhammedanerna tillsammans med världskommunismen (för det är faktiskt världskommunism vi har)beslutade över Libanon att de var tvugna att ta emot palestinska krigare som lanserade sig som flyktingar.

    Detta blev slutet för Libanons frihet och blodbadet kunde börja. Brigitte Gabriel beskriver detta på ett mycket levande sätt.

    Vad vi har att förvänta oss i Sverige är ett blodbad utan like och som kommer både Stockholms blodbad och Kalmars blodbad att verka som en ljum sommarvind i jämförelse.

    Men har vi nu slagit fast att vi har en världskommunism och att politikerna är förrädare så kan vi heller inte lita på att vi får några parlamentariska framgångar, för libaneserna har försökt detta ända från 40-talet men förlorade.

    Lita inte på Sverigedemokraternas lögner, för då kommer vi bara att sitta och vänta på vårt eget blodbad. Och nu ser det dessutom ut som om Fröken åkesson drömmer om att få sitta i förrädarnas regering och administrera förräderiet mot det egna folket enligt ett meddelande de fört ut om ett framtidsseminarium de ska ha den 2 februari.

    SvaraRadera
    Svar
    1. DB @
      Alla fritänkare vet att en röst på sjuk-klövern är åt helvete för Sverige. Vad är alternativet förutom SD i nuläget isåfall? Sverige blöder så in i helvete, och idioterna som torskade på asgamarnas vackra tal om fred och frihet, och lade sin röst på EU-rötan gjorde ju helvetet än värre...kriget är här redan..Blodsven

      Radera
    2. Det blir till att vänta på att det blir nästan legalt att hänga bössan över axeln och ge sig ut på jakt.

      Radera