måndag 7 januari 2013

Sveriges vidrigaste journalister per 9 december 2012



Veckans fråga och resultat
Rösta fram Sveriges vidrigaste journalister




Sent: Saturday, January 05, 2013 7:48 PM
Subject: Re: Svenska luspudlar..!
 
Kenneth,
Varför i all världen skickade du din text fem gånger? frågar - Ulf
In a message dated 2013-01-05 14:24:20 Västeuropa, normaltid, sandberg.kenneth@bredband.net writes:


Det är oerhört tragiskt att svenska medier utgörs i så hög grad av ryggradslösa luspudlar, istället för personer med civilkurage som motvikt till de folk- och landsförrädande politikerna..!
//Kenneth Sandberg

Sent: Saturday, January 05, 2013 11:27 AM
Subject: Re: Svenska luspudlar..!

Så här ligger det till, Ulf:
- Jag skickade fem mail uppdelat på olika grupper av journalister, politiker och andra Politiskt Korrekta hycklare. Dessa mail fick du en kopia av.

Varför..?: Jo därför att jag blev oerhört besviken och frustrerad av din “pudel”..!
Det hör till saken att jag själv offrade allt vad ekonomiskt “välstånd” och trygghet – inklusive mina möjligheter att försörja och skydda min familj – då jag som tjänsteman vid Statens invandrarverk offentligt och i politiska former kritiserade den ansvarslösa, i praktiken oreglerade, invandringspolitiken.

Därför tycker jag att det rent ut sagt är för dj....t (ursäkta ordvalet) att du vid snart 80 års ålder – med gissningsvis det ekonomiska på det torra - inte har mer civilkurage än att du kröker rygg för de hycklande makthavare som håller på att föröda vårt Sverige..!

Med mycket bedrövade hälsningar...



Staffan Heimerson- en av Sveriges urusla journalister som hyllar Centerns idéprogram


Rubriker:

Centerpartiet – blir detta parti det första att kapitulera?

Centerprogrammet – några reflexioner
 

1 kommentar:

  1. Mejl till Ulf Nilson:

    Feg kruka

    kallas du nu av oss nationalister efter ditt fega avhopp från den nya tidningen - men det vet du väl nu.

    Synd bara att du skulle sluta din journalistkarriär på detta förnedrande sätt som en feg kujon.
    Men du kan ju trösta dig med dina bostäder runt om i världen och slippa - i dina ögon vedervärdiga land som inte gillar massinvandringen - som du kan göra i tryggt förvar i andra länder som Frankrike och USA.

    Men nu börjar ju faktiskt också Frankrike tröttna på sin massinvandring och det kan ju jag och mina vänner trösta oss med.

    Du kan väl i alla fall trösta dig med att gå med eller åtminstone rösta på Centerpartiet som jag tror skulle passa dig:
    Fri invandring, månggifte, slopad skolplikt, så sades det häromdagen i TV och gick att läsa på TextTV.

    Mångifte kan väl passa så kanske du och Staffan Heimerson sluppit byta fruar.

    Elisabeth

    SvaraRadera