fredag 23 augusti 2013

Brev från en demokrat till en icke-demokrat



Till: Johan Buser
Från: Sandor Herold

Den 22 augusti 2013 14:07 skrev Sandor ... <sandorherold@hotmail.com>:
Hur vore det om sådana som du, Johan Buser, använde truten till något annat än att snacka skit och verkligen någon gång stog upp och visade att era vackra ideal också finns i verkligheten.Tag nu emot någon av dessa parvlar i ditt hem. Det vore väl trevlig att "gosa" med en av dem i sängen och läsa en och annan godnattsaga om jämlikhet och solidaritet och människors lika värde.
Men så långt sträcker sig väl inte dina ideal och inte heller någon av de andra skitsnackarna.
Hör av dig när du har tagit emot någon i ditt hem.Tills dess så på ren svenska: håll truten!!
Sandor Herold; Malmö
                                                                                  
Date: Thu, 22 Aug 2013 16:09:36 +0200
Subject: Re: Stackars barn!
From: johan.buser@ssu.se
To: sandorherold@hotmail.com
Jag har upprepade gånger skrivit att jag inte vill ha fler mail från dig. OK?

From: sandorherold@hotmail.com
To: johan.buser@ssu.se
Subject: RE: Stackars barn!
Date: Thu, 22 Aug 2013 16:54:15 +0200
Har du? Det har jag inget minne av! Jag tror att du blandar ihop mig med någon annan så därför kommer jag nog att även i fortsättningen att skicka dig mail. För det är du väl värd!

From: sandorherold@hotmail.com
To: johan.buser@ssu.se
Subject: FW: hijab
Date: Thu, 22 Aug 2013 17:01:00 +0200
Och här ett till!!
Ett mail som jag är mycket stolt över och har fått otrolig respons.Skulle vara intressant att få läsa vad du tycker för det skulle lika gärna kunna vara sänt till dig från början också.
Hoppas att du jobbar för att få hem telningarna så fort som möjligt. När de väl har börjat att känna sig hemma kan du väl skicka några foton av er tillsammans för det hade varit roligt att se hur ni har det. I morgon är det redan fredag och det hade väl varit roligt att ha lite fredagsmys tillsammans med dem redan imorgon, eller hur?
Ha det så bra och sköt om er. Läs här och här
Sandor ryter till åt SSU-fjant
From: sandorherold@hotmail.com
To:
johan.buser@ssu.se
Subject: ett mail till
Date: Thu, 22 Aug 2013 17:36:03 +0200
Här kommer ett till!!

Vad det gäller benämningen rasist som du använder dig av så kan jag gå i god för att varken Kenneth Sandberg eller jag har något emot att bli kallade för det och det särskilt av sådana som dig.
Vi kan i varje fall gå raka i ryggen för vi har ingen skuld i att ett stort antal svenskar har blivit offer för den politik som bl.a du företräder. En politik som har fört med sig att ett otal svenskar har blivit,misshandlade,våldtagna,rånade,diskriminerade och
t.o.m dödade. Jag är hellre rasist än folkförrädare!
Det finns många saker jag skulle vilja säga rakt i ansiktet på sådana som dig vad det gäller ovanstående så jag föreslår att du redan idag ringer mig på följande nummer:
040-922577.
En sak skall du ha j-igt klart för dig, här har du inte att göra med en mesig svensk som inte vågar annat än knyta näven i byxfickorna utan här har du att göra med ett helt annat temperament från lite sydligare breddgrader. Hade svenskarna haft lite sådant i sig så hade sådana som du kunnat söka ett ärligt jobb, där betalningen hade varit ett minimum mot vad du säkert uppbär idag.
Så ring nu eller om det finns möjlighet så kanske vi kunde träffas så jag kunde få nöjet att se en sådan som dig i ögonen.
Sedan kan du sluta med sånt larv som att du har bett mig att inte skicka dig flera mail. Så länge jag inte kommer med uppenbara hot eller direkta lögner eller oförskämdheter så är det bara att ta emot och läsa, förstår du. Detta ingår i den s.k demokratin att jag får uttala mig och skriva mail till olika politiker,om du nu inte ens har fattat det,din lille SSU fjant.

Sandor Herold, demokratinyttjare
                                                                             
Läs tidigare korrespondens till Johan Buser


2 kommentarer:

  1. Sandor Herold är bara för härlig!

    SvaraRadera
  2. Sandor Herold skall ha all heder för han gör i praktiken vad alla missnöjda Svenskar skulle göra majlbomba SKITSTÖVLARNA som styr och ställer långt över folks huvuden i DEMOKRATUREN Sverige.

    SvaraRadera