onsdag 19 februari 2014

Mångkulturens offer - svenska kvinnor och män. När vaknar svenska folket?



Fr. Snaphanen: Niklas Orrenius vånda

 ”Niklas Orrenius, 40, agendajournalist på Dagens Nyheter och chefredaktör Peter Wolodarskis handgångne man, grubblar på vad han ska säga till sina barnbarn som han ännu inte har. Frågan tål att ställas. Niklas Orrenius är nämligen en av de politiska aktivister som under täckmantel av journalistik driver Sverige käpprätt åt helvete. Med en kombination av manipulation och guilt by association intar han en av tätplatserna i den pågående åsiktsförföljelsen och skuldbeläggningen av svenska folket.

Kungen av DN - Peter Wolodarski
 Om man ska lyckas som agendajournalist  bör man uppfylla vissa krav. För det första måste man ha en svart-vit människosyn. Svenskar är alltid De Onda, och invandrare är alltid Offer, vilket innebär att de alltid är Goda och måste beskyddas från invånarna i det land de har valt att flytta till. Vidare bör man ha en orubblig övertygelse om att mångkultur är en välsignelse och massinvandring en enastående berikning på alla plan. Islam ska ses som en kärleksfull och fredlig religion utan något som helst samband med islamistiska terrordåd som skördar tusentals offer. Det är en fördel om man så långt möjligt avhåller sig från att kontrollera fakta som riskerar att spräcka den ideologiska övertygelsen.”

Nedanstående artikel fanns på Snaphanen och en god vän översatte från danska.

”Vad fan gör du här?”, frågade jag säkerhetsvakten inne på Netto klockan 22 på kvällen. 


”- Fråga dina politiker!”, svarade han. Ok, Thorning, Nyrop, Jelved, Holger K., Dybkjær, Vestager, Enhedskommunisterna och Gammeltoft Hansen, och alla de andra landsförrädarna med riddarkors. Kommer det att bli blodigt? Jag kan inte föreställa mig något annat, särskilt när jag tittar tillbaka på de senaste 30 åren och ser alla de liv som svenska politiker redan krävt. Hittills är de färre än i Danmark, vad jag vet?

Elin Krantz, är bara ett offer för svenska politikers migrationspolitik. Hon är död, men hennes död skall som så många andras kvarstå som ett vittne mot alla de som förrådde henne och inte minst Sverige..
'



Alla de som fortsätter att leva ostört i ett eget väl skyddat medieklimat. Alla de döda, och det har blivit många svenskar genom åren, alla deras liv läggs tungt på de ansvarigas samvete. Det finns inga undanflykter. Om dessa kommer att ställas till ansvar av det svenska folket kan vi bara sia om? Vi får vänta och se om de personligen får betala för alla de som dött i deras namn? Sverige är besatt av ‘rättvisa’, låt oss då få se denna rättvisa uppfylld för en gångs skull. Låt oss då få värdesätta alla de hundrade och åter hundrade dödsoffer som mångkulturen skördat. Offren finns där allihop.

Diskussionen på nätet i Sverige handlar om ifall det rör sig om hundratal eller tusental som mist livet på grund av de växlande, svenska regeringarnas migrationspolitik? Jag har inga siffror för närvarande. Jag vet bara att det är många (+200 döda). Det har jag själv noterat allt sedan 1992. Svensk statistik är nämligen en konstart i sig och man får inte omedelbart lita på den. Att någon dör, det är ”väldigt tråkigt”, men det ska ses som ”collateral damage” – nödvändiga offer, sett ur den svenska Riksdagens horisont, och det är ni själva, ni svenskar som röstar på dem.” Snaphanen




Detta är Emmas f.d. pojkvän som misshandlade henne svårt och lämnade henne att dö.
... Varför gav ni upp ert eget land, farfar?
Jag tror nämligen inte att de eventuella barnbarnen kommer att fråga varför vi inte släppte in fler afrikaner och syrier i Sverige. Jag tror att de kommer att ställa helt andra frågor. Som de här:
• Vi har läst att Sverige var ett etniskt homogent och välfungerande land ända fram till 1970-talet. Varför gav ni upp ert eget land, farfar?
• Varför tog Sverige emot flest flyktingar i hela Europa och beviljade som enda land alla syrier PUT? Varför trodde ni att ni i ert lilla land måste ta hand om hela världen?
• Varför lade ni er platt för islam och släppte in hundratusentals människor från muslimska länder?
• Varför värnade ni inte yttrandefriheten – du var ju journalist, farfar?
• Varför gick du och dina kolleger som dresserade hundar i den politiska maktens ledband – det var ju ert jobb att granska makten?
• Varför var det viktigare att försörja invandrade analfabeter än att ge era egna gamla en bra ålderdom?
• Varför gav ni bort era bostäder till utlänningar och tvingade era egna barn flytta runt i tredje och fjärde hand eller bo kvar hemma till 30-årsåldern?
• Varför deltog du i demoniseringen och förföljelsen av det enda demokratiska parti som ifrågasatte massinvandringen och mångkulturaliseringen av Sverige?
• Varför har du och andra i din generation lämnat över ett utsuget och förstört land till oss? Varför tänkte ni bara på er själva och inte på oss?

Jag gjorde vad jag kunde. Men det räckte inte.
Det är möjligt att jag kommer att få samma frågor av mina barnbarn. Mitt svar är enkelt:
Jag önskar att jag hade kunnat rädda kvar det goda Sverige till er, det land där jag fick växa upp och leva. Jag arbetade hårt och utan lön, vecka efter vecka, år efter år. Jag försökte få människor att vakna upp och se vad som hände med vårt land. Men min röst var en myggas pip i öknen. Det var de som ville skänka bort och ödelägga Sverige som hade resurserna, megafonerna och tolkningsföreträdet. Och de flesta svenskar ville inte vakna. Jag gjorde vad jag kunde. Men det räckte inte.” Niklas Orrenius vånda Av Julia Caesar”
Så långt Julia Caesar.

Generationer efter oss kommer att ställa sig frågande varför inte Niklas Orrenius, Peter Wolodarski och övriga tillhörande ”Andens tattarfölje” skrev om alla svenska våldtagna och mördade svenska kvinnor och alla svenska män som har misshandlats svårt och många har också mördats. Var fanns feministerna?

Julia Caesar:  Ett politiskt mord del 1 och del 2.

Aktualia kan ni hitta Julia Caesar alla artiklar.

Kommer ni ihåg Inger på parkeringsplatsen som fick ett hårt slag i ansiktet så att hon föll?

Offer för svenskfientligheten 1, 2 och 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar