fredag 28 mars 2014

Sinnesförvirrade Maud, Jan Milld Opinionsbildarna och Julia i Ukraina vill döda ryssarna med atomvapen




Politiker som säljer sina själar.
En av de värsta värstingarna som vägrar inställa sig i KU för att svara på frågor om Nuon-affären. Hon kommer inte ihåg något om vad som hände för fem år sedan.





På mitt inlägg om det svenska jordbruket och finansminister Anders Borgs synpunkter om detta  inkom en kommentar som jag tycker är viktig. Kanske kan vi få de som läser kommentaren att hicka till och förstå allvaret för Sverige och svenska folket. 

”Idag finns det halalslakterier i Syrien där människa står på menyn.

Sverige kan idag inte försörja större befolkning än högst 7 miljoner människor enligt forskningen.

Men det går bra att bygga sönder våra dyrbara åkermarker som förrädarna vill om de kopierar Syrien. Och med tanke på hur totalt sinnessjuka regeringens politiker är så kommer pursvensken att stå på matsedeln när matimport omöjliggörs av sanktioner.

För ett sätt att bekriga Ryssland är ju att utrota svenskarna och göra om Sverige till NATO-bas, och låta muhammedanerna i Sverige anfalla Ryssland. Allt för att betjäna Bilderbergruppens folkmordsplaner.

Förrädarna vill bygga upp Sverige som Rysslands största hot på det här sättet, samtidigt som man lurar i folket att det är pacifism som gäller!” Svenska jordbruket


Tänd ett ljus - Janne Milld har tillsammans med Björn Hammarbäck startat en förening Opinionsbildarna och behöver all hjälp de kan få med att distribuera information ut i hela Sverige. Detta val är viktigare än någonsin. Nu måste svenska folket sätta ner foten och visa att man har fått nog.
 
Fr. Snaphanen:
”Jan Milld är svensk invandringskritiks Nestor. Han anser sig själv, liksom Lars Hedegaard, fortfarande på vänsterkanten. Hans Blågula Frågor på nätet sedan 1996 motsvarar Morten Uhrskov Ett delat Folk Här finns allt de sa och gjorde från början av åttiotalet till idag. Ett enormt dokument och en gåva till eftervärlden. Det var här jag tittade för att uppdatera mig om antropologen Kajsa Ekholm-Friedman, när jag hade nyligen var på en middag i Skåne, där hon dock var förhindrad att närvara. Det är här man reda på vem läkaren, den alltför tidigt bortgångne Eva Bergqvist var: Den första moderat som kritiserade asylinvandringen.


Det är i dess faktabank all statistik finns, ett enormt dokumentationsarbete. Jag kom i kontakt med Milld 2001 när jag hade konstaterat att jag inte kunde skriva i svenska tidningar, som jag hade gjort i danska i årtionden utan problem. Det faktum att Sverige är en demokratur som Milld uttrycker det, eller en teaterdemokrati med begränsad yttrandefrihet, som jag själv säger. Det var några år innan bloggvärlden, så det var delvis genom Jan  Milld  som jag kom in bakom den svenska fasaden, och den har fascinerat mig sedan dess.

Hade det inte varit för webbens ankomst, hade det varit lika ogenomträngligt som det var då, och svenska makthavare hade kunnat sova lika lugnt på natten. Den tiden är tack och lov borta när dåligt utbildade journalister och politiker bestämmer över vad som överhuvudtaget får sägas offentligt och effektivt blockerar demokratins hjärta: yttrandefrihet. …Utan internet hade Sverigedemokraterna inte varit representerade i riksdagen, och utan internet skulle de inte uppnå kanske 15 procent om ett halvår (inte så att det kommer spelar någon roll i det stora hela, demokraturen har  påtvingat folket sin vilja nog så eftertryckligt)


Tyvärr har jag bara träffat Milld en gång, och det var i Köpenhamn för tio år sedan. Han är precis som han låter: En klippa av sinnesro och en sann demokrat. Vi är inte överens om allt, men det är inte ett krav man kan ställa på någon. - De första fyrtio minuterna av intervjun är ett måste för den som vill veta något om den tidiga invandringskritiken i Sverige. Den är gjord  av Radio Länsman som även har många andra intressanta intervjuer….Snaphanen
Den här damen är väl söt. Rena svärmorsdrömmen eller...Men det är bara utanpå. Hon hyser hemska planer mot ryssarna i Ukraina.


 "Vad ska vi göra med de 8 miljoner ryssar som finns i Ukraina? De är utstötta"



... till vilket hon replikerade: "De måste dödas med atomvapen."



Pat Condell: How to be a racist med svensk text


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar