onsdag 27 augusti 2014

Moderat valaffisch i Rinkeby på arabiska




Ang. valaffisch


Från: Sandor Herold

Till Bo Sundin, m, ledamot av Rinkeby kommunfullmäktige

Du borde skämmas! Bo Sundin

Duger inte det svenska språket i Sverige? Varför står det på arabiska på din valaffisch? Vet du överhuvudtaget vad det står på affischen?

Det borde i varje fall stå: 

Jag är en av dem som har skänkt bort mitt land till folk komna från de lägst stående kulturerna och där man löser alla konflikter med våld. 

Jag är för halalslakt, omskärelse,bränna bilar, bränna ner skolor, trakassera svenska poliser, råna svenska åldringar, jag är för allt som för det svenska samhället tillbaka till samma nivå som råder i de länder därifrån ni kommer och jag är villig att arbeta för att det land som flera svenska generationer har byggt skall utplånas.

 Med otroligt ovänliga hälsningar

Sandor Herold, Malmö - en stad som en gång var svensk.

”Sundins förräderi består av att hellre företräda utlänningar som inte ens har lärt sig svenska än det egna folket, och det är HÖGFÖRRÄDERI!”

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar