onsdag 31 december 2014

Hälsning från Sandor till Reinfeldt och Ullenhag inför det nya året



Till:



 Från: Sandor Herold

 Malmö 31-12-2014
  
 Vill härmed passa på att önska er båda all världens olyckor under det nya året 2015.

Inget straff i världen kan stå i paritet med vad ni båda har åsamkat ert land och ert folk .
Länge tyckte jag att Göran Persson var den vidrigaste av alla som varit statsminister i Sverige. Men du Fredrik Reinfeldt slår alla rekord i förräderi och förakt mot det svenska folket. Ingen tidigare statsminister har på ett bättre sätt visat sitt hat mot det folk och det land som han var satt att företräda. Att komma med vädjanden om att det svenska folket skall öppna sina plånböcker och sina hjärtan och att vi inte skall räkna med några som helst standardförbättringar därför att det finna inga pengar för dessa används till att ta emot människor komna från de lägst stående våldskulturer och samhällsbildningar som finns är inget annat än en spottloska rätt i ansiktet på dom som byggt upp landet, svensk som invandrare.

Till lille Erik Ullenhag, romernas skyddshelgon, som varje gång han dök upp i TV-rutan och lade sitt kerubansikte på sned och med sammetslen röst förklarade att denna morgon så har minsann 600 000 invandrare gått till sina jobb och framkallade spyreflexer på varje anständig människa vill jag säga att något slemmigare och falskare har nog sällan upplevts i svensk politik.

Lille Erik, dina apspel, när du drog ut din stab till invandrargetton som Rosengård  och Rinkeby och menade att du bosatte dig där en vecka för att bättre förstå dina skyddslingars levnadsvillkor får nog anses vara ett svårslaget rekord i taskspeleri.

Jag har en dröm och den drömmen är att ni båda , och ett antal till av sådana som ni, skall ställas inför en folkdomstol och stå till svars för vad ni har gjort.

För att ni bättre skall förstå vad jag menar så rekommenderar jag er att gå in och googla på "Ceausescu,sentence and execution 1989". Denna filmsekvens kanske kan få er till lite eftertanke och att ni skall vara förbannat tacksamma att det är det svenska folket ni har förrått och inte något annat.

Nästa gång någon av er kommer till Malmö så vore jag tacksam om ni kunde meddela mig tid och plats så att jag kan komma ner och träffa någon av er./Sandor Herold,Malmö


GOTT NYTT ÅR ÅR

 önskas från bloggen till alla som vill Sveriges och svenskarnas bästa

2 kommentarer:

  1. Sandor ! Det är nog många,liksom jag,känner detta rättfärdiga hat mot dessa vedervärdiga politiker som "lyckats" dupera SVT-Sveriges Radio-pressen(ingen nämnd,ingen glömd) till denna totalförstöelse av det svenska samhället. Jag glömde kulturmaffian,idrottsrörelsen,fackföreningrörelsen,lärarförbundet. Tyvärr kan du inte omvända dessa , men, du kan förhoppningsvis träffa dom !

    SvaraRadera
  2. Jag står till 100% bakom Sandors önskningar till förrädarna Reinfeldt och Ullenhag plus alla andra i Riksdagen och övriga landet som har varit och är deras knähundar. Det är varesig plånbok eller mitt hjärta som jag nu eller i framtiden kommer att öppna utan det är en dörr av stål som då är högaktuell när läget så kräver. Gott Nytt År alla Sverigevänner.

    SvaraRadera