fredag 27 mars 2015

Ljungbeck: Stefan Löfven - de svikna löftenas man



Statsminister Stefan Löfven.
Jag har som Du arbetarbakgrund. Föddes i en statarlänga för 82 år sedan. Har därefter som Du, gjort den så kallade klassresan. Lämnade hemmet för förvärvsarbete knappt fyllda 15. Det som står klarast för mig vid detta uppbrott är min mors förmaning.

Min son, "Tänk på att alltid tala sanning och använd dig aldrig av lögnen för att vinna fördelar, annars blir Du aldrig en hedervärd människa".

Denna levnadsregel har jag försökt hålla. Jag vet inte om Du fick med dig någon sådan hemifrån? Din tid vid regeringsmakten visar emellertid klart och tydligt att sanningen för dig är ett okänt eller ointressant begrepp att leva efter.

Jag har på grund av min ålder upplevt alla statsministrar sedan trettiotalet, ingen missbrukade begreppet sanning så som Du på din korta tid gjort.

Du började med att Du aldrig skulle administrera en Alliansbudget. Detta löfte bröt Du.

Du skändade vår konstitution  med "Decemberöverenskommelsen".

Du lovade våra barn och barnbarn att de efter 90 dagar kunde vara säkra på ett arbete. Du svek lögnaktigt.

Du lovade att ta bort bortre gränsen vid sjukdom. Du svek.

Du lovade att rotavdraget skulle vara kvar oförändrat och därmed gynna verksamhet som kunde bland annat ge ungdomar jobb. 
 

Du svek. Etc etc.

Du har genom att knyta en islamist till din regering skändat kvinnorna, framförallt in-
vandrarkvinnor/flickor. Du lierar dig med  de islamistiska fundamentalisterna som gör allt för att invandrarkvinnor/flickor skall vara kvar i det slaveri som de levde under i sina hemländer.

Du tar med andra ord inte parti för de svaga. Det visar på din feghet.

Av ren prestige och feghet vågar Du inte begränsa massinvandringen. Hellre bostad och arbete åt invandrare än vårt eget lands invånare, vuxna, barn och barnbarn. Ca 400.000 svenska ungdomar som borde ha en egen bostad bor nu hemma hos föräldrarna!

Massor av unga vill inget hellre än att få starta som lärlingar för att därmed få ett yrke. Detta har Du omintetgjort för dem.

Svenska folket har aldrig tidigare levt under så otrygga förhållanden som nu på grund av invandringen.

Senast i dag tog jag del av statlig statistik som visade hur överrepresenterade invandrare är vad gäller mord, grovt våld, rån, våldtäkter/gruppvåldtäkter.

I dag är våldtäkter utförda mot svenska kvinnor av invandrarmän dagligen förekommande.

Du tillåter koranskolor där invandrarbarn hjärntvättas med ondskans ideologi.

Du hånar Olof Palmes minne när man vid frågan om Kina är en diktatur. Du kryper ihop och svarar att Du inte sätter epitet på andra länders statschefer.

Du representerar med din person avsaknad av moral och etik. Du är feg. Din enda drivkraft är makt inte välfärd och trygghet för vårt land.

Du är en person som kan förhandla om sanningen. De löften Du ger har Du aldrig för avsikt att hålla.

Genom dig har Sverige fått en statsminister som vad gäller moral och etik är en katastrof.

Ovanpå allt detta söker Du få oss att tro att Du är en bättre människa än Jimmie Åkesson. Det visar Du ju dagligen att Du inte är. 

Det står en stank av självgodhet och oförmåga till självkritik hos dig och dina likasinnade.

Att tillåta fortsatt invandring som förut, när vi som  under gårdagen fick se Uppdrag Gransknings åskådliggörande av massinvandringens totala kollaps visar på en närmast sjuklig verklighetsuppfattning och prestige.

Och att sedan också  påstå att ni står för humanism  etc etc visar ju bara på er enfald och oförmåga att tolka verkligheten.

Vet Du vad min dröm är. Jo att vi till slut får demokratiska partier och därmed ett återinförande av demokratin.

När den dagen kommer skall jag vara en av de första som kräver att Du och dina likar ställs inför domstol för ert landsförräderi såväl konstitutionellt som ansvariga för fysiskt och psykiskt våld mot medborgarna.

Lägsta straffsats skall då vara förlust av friheten. Därför att det är den ni är på väg att ta ifrån svenska folket.
Olle Ljungbeck, Gävle  

Julia Caesar – Ett politiskt mord del 1 och del 2
 Läs:
Det goda Sverige – import av raketbyggare och forskare

6 kommentarer:

  1. Jag håller med ljungbeck. Jag kommer också från arbetarklassen, och vi från arbetarklassen har ett perspektiv som gör oss pragmatiska - den så kallade klasståndpunkten.

    Dock anser jag att förräderi är så oförlåtligt att vanliga lagar inte räcker för att straffa förrädare. När det gäller den sorts folkmordförräderi som ledande förrädare har ägnat sig åt kan inget mindre än dödsstraff vara det gällande.

    Om det skulle vara livstids inlåsning ser man ju ingen skillnad på en vanlig mördare, som kanske har mördat av affekt, till skillnad från en infernalisk förrädare.

    För att Sverige och dess folk ska kunna få upprättelse och att rätt signal sänds till våra efterkommande måste dödsstraff för den här sortens kriminalitet vara obligatorisk.

    Man har mot folkets vilja förändrat landets struktur så att det blir svårt att leva i vårt fosterland. Dessutom har en folkutrensning av etniska svenskar, inte bara påbörjats, den har pågått i flera decennier.

    Man har medvetet fördummat folket med lögner så att de inte ska inse eller ens bry sig om vad som händer i landet. Man har på alla sätt framställt sitt eget folk som så mindervärdigt att om de öppnar munnen så löper de risken av att svartlistas på arbetsförmedlingen och förlora alla sina livsbetingelser.

    Förrädarna har förföljt och skärrat det folk som de har blivit satta att tjäna så att de inte längre reagerar som vuxna människor. Allt detta som ett led i den pågående folkutrotningen.

    De rätta signalerna till folket måste därför ovillkorligen bli dödsstraff för alla förrädare som varit inblandade i denna skändliga hantering som gått ut på att utplåna sitt eget folk!

    SvaraRadera
  2. Hade det varit lite stake i Svenska folket för 50 år sen hade landet och folket inte varit i det katastrofala läge som vi är idag. Svensken har och är en lättlurad varelse som än idag går på fagert tal och vackra ord som kommer från personer från dsk överheten. Svensken saknar helt förmågan att analysera och dra egna slutsatser av vad politiker och etablissemanget snärjer in dem i. De har trott och tror blint på och tuggar och sväljer ALLT skit utan att blinka som de dagligen under årtionden har fått nerstoppat i sina halsar. Svensken har av bekvämlighet valt och väljer än minsta måtståndets väg för att vara till lags och inte stöta sig med någon. Skulle det vara så att en riktigt stor landskris skulle få folket på andra tankar önskar jag av hela mitt hjärta att så kommer att ske snarast.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter att jag nu ha läst vad JC har att berätta om i dagens krönika blir min önskan om en stor kris för landet snarare att bli en av megaformat. Jag anser att merparten av Svenska folket INTE har rätten att klaga över vad som händer i Sverige idag. När man hellre ägnar tid åt att hysteriskt följa allt skit som SVT och andra kanaler sänder och vad PK media förmedlar än att ägna lite tid åt att ta reda på fakta via nätet har man furbrukat ALL rätt till att klaga. Svenska folket har med detta beteende visat att de är inte tacksamma för vad tidigare generationer Svenskar med blod svett och tårar har uträttat så att generationerna efter dem skulle få det aningen bättre än de själva. Eftersom Svensken i gemen INTE har något intresse av Landet Sverige så står hela världens folk redo att ta över. Svensken i gemen är tom SÅÅ in i helvete urbota dum i huvudet så han med glädje betalar för sin egen undergång. Ett sådant folk har i mina ögon INGET som helst existensberättigande.

      Radera
  3. Alla tillhör inte de idioterna jag skulle aldrig få för min att rösta för min egen eller andras undergång i mitt eget land.
    Jag är patriot och vill att Sverige ska vara för etniska svenskar och inga andra.
    Jag vill också att förädarna ska få kännbara straff så de aldrig glömmer vad de gjort mot sitt eget folk.
    Jag försöker att mejla till ansvariga politiker men de svarar så klart inte och det är diktaturfasoner att föra en politik som man inte kan försvara.
    Alla 87% som gjort det möjligt för 7-klöverns politiker att fortsätta med massinvandring och islamisering av Sverige är så klart mina ovänner lika mycket som 7.klövern.

    SvaraRadera
  4. Underbart skrivet. Det var som att få sina egna tankar på pränt. Jag önskar att Löfven får läsa detta och att han fattar hur många som står bakom. TACK!

    SvaraRadera