lördag 25 juli 2015

Är slutet nära för Sjupartiet? Har svenska folket äntligen vaknat?


Fr. Snaphanen:
“Sluta sabotera mitt land!”
Med den senaste Sentio-mätningen, som svenska medier inte vill återge (bortsett från Gudmundsson i SvD, hittar inte den på nätet, min anm.) rinner tiden hastigt ut för Sjupartiet,  något som inte kan ses som annat än ett okontrollerat väljarras. Sedan 2008 i ledarbunkern flyttas det nu runt med hela arméer som inte längre finns. Sista minuten-nickedockorna Löfven och Kinberg-Batra kommer nu att få ta skrällen för partiledarna för 40 år av dumheter och försummelser, som tangerar, vad några i befolkningen helt klart uppfattar som förbrytelser. Sade jag icke detta för femton år sedan? Nu finns det inget slut på vad det kan leda till. De breda massornas ilska gentemot dessa människor har inte alls nått den nivå som den kommer att nå

Sverige är i en snabb takt på väg mot ut- och avveckling. Jag har skrivit om det i åratal, och av och till tänkt  ”ja, ja, Steen” över mina egna domedagsprofetior för jag är till min natur en tvivlare och tvivel kan också innehålla vad jag ser med mina egna ögon. Nu verkar det som om det har kommit ifatt mig, det ögonblick som jag egentligen ville förebygga. Hos socialdemokraten Johan Westerholm möter man main-stream Sosse- och Moderatsverige, och jag ber er läsa kommentarerna till gästkrönikören Jens Kittel. ”Snaphanen i övers.


Vi fortsätter på Reinfeldts inslagna linje och får enligt Migrationsverket själva en totalt okontrollerad invandring från 2017-2018. SD sitter i regeringen from 2018 och är regeringsbildare 2022.”

Raderna ovan kommer från en av mina krönikor förra hösten och det finns starka skäl att resonera lite kring dessa rader. Migrationsverket själva gjorde bedömningen att kontrollen över invandringen går fullständigt förlorad 2017-2018.

Jag måste däremot be att få revidera förra årets uppfattning om att SD blir regeringsbildare 2022, det kommer ske redan 2018 med dagens politik, eller kanske ännu tidigare. Dagens mätning från Sentio visar att SD nu passerat M vilket var helt väntat och deras mål att bli Sveriges största parti ligger bara någon enstaka månad bort….Jag drar slutsatsen att kontrollförlusten över invandringen och starten på välfärdssamhällets totala systemkollaps ligger betydligt närmare än 2017-2018.Läs hela  Kapten Blåskägg: Sluta sabotera mitt land! 


Kommentarer tre av många:
”Heja Jens nu är du uppe på Julia Ceasars nivå i analysen om vad som händer i landet. En eloge till Johan W som ger oss tillgång till dessa inlägg.”

”Bor också i Skåne och är mörkrädd sedan länge och sorgsen över mitt förlorade hemland som min barnbarn aldrig får uppleva. De blir med största sannolikhet en minoretsbefolkning i sina förfäders och sitt hemland. Det går aldrig att förlåta ledande politikers förstörelse av nationen och hemlandet Sverige. Politiker som saknade sans och vett liksom erfarenhet, klokskap och kunskap, dvs en hoper pellejönsar.”

”Det är för mig obegripligt, att Jens Kittel fortfarande tror på en förändring i M-ledningen.

För det första, Anna Kinberg Batra är dumheten personifierad.
För det andra, Anna Kinberg Batra är ingen oppositionsledare.
För det tredje, Anna Kinberg Batra är politiskt korrumperad.
För det fjärde, Anna Kinberg Batra är M:s värsta röstsänke.

Och ändå då tror Du fortfarande på Moderaterna, Jens Kittel? Tro mig, Jens, AKB
sitter fast i sin egen dumhet...och resten av M-ledningen bara hakar på enfalden.”

 Varav hjärtat är fullt talar munnen.


Requiem för Sverige (Julia Caesar från 2011)

Hjälp oss att rädda vårt land.

Hjälp oss att orka se sanningen även när den är obekväm och riskerar att kosta oss vår sinnesfrid, våra relationer och våra karriärer.

Hjälp oss att genomskåda de politiskt korrekta flosklerna och se lögnerna som döljer sig i dem.

Hjälp oss att känna igen ondskan även när den är förklädd till godhet.

Hjälp oss att göra oss fria från alla illusioner som förblindar vår syn och gör oss handlingsförlamade.

Hjälp oss att urskilja det som är viktigt och värdefullt.

Hjälp oss att handla på det sätt som är möjligt för just oss.

Hjälp oss att inse att vi har kraft att förändra.

Ge oss mod att stå upp för vilka vi är och vad vi tänker och känner.

Hjälp oss att leva efter vårt eget samvete. (Julia Caesar)

Vad gör egentligen de svenska fackförbunden? Vi får betala höga fackföreningsavgifter men det var längesedan de arbetade för svenska tjänstemän och arbetare. Läs ett bra inlägg från en partilös bloggare precis som denne bloggare. ”Parasiters och förrädares sista kamp
LO-pampen Thorwaldsson

2 kommentarer:

  1. För att landet och kommande generationer skall ha en chans att bo, leva och verka i detta sargade land framöver krävs det att SD får egen majoritet vid nästa val. Något annat valresultat får betraktas som att Svenska föräldrar är beredda att tillsammans med sina barn och barnbarn i praktiken vandra vidare mot misär och döden. Det syns lång väg att den flinande dubbelhakanTorvaldsson frodas gott på IF metalls medlemmars fackavgifter.

    SvaraRadera
  2. Jag vill anlägga en betydligt mer optimistisk ton än den Jens har. Det som är borta kan återtagas och det som rivits ner kan återuppbyggas!

    Styrkan i assimileringspolitiken är enorm. Det betyder med andra ord ; Anpassa dig eller försvinn!

    Dessutom skärpta lagar till det så betyder det att den som inte anpassar sig flyttar från Sverige. Dessutom har 90 procent av invällarna inte rätt att vara här, de kommer att utvisas, sedan har bekymren minskat radikalt.

    SD har dessutom utarbetat en politik om gendarmeri som betyder att poliser med militär utbildning och utrustning går in i utanförskapsområdena och assimilerar platserna till svensk standard. Här är det självklart att de som sätter sig emot kommer att lagföras, få sitt straff och sedan livstids utvisning.

    Om det finns några som tydligt kan visa att det finns muslimer som assimileras till svenskar så kan de över huvud taget inte längre vara muslimer.

    Kom ihåg att SDs nationalism är kulturnationalism, och eftersom kulturen har långa rötter så kan inte sådant som inte funnits i Sverige i århundraden få fortsätta att finnas här, såvida inte folket inför kulturella influenser, men då handlar det mest om musik, maträtter och klädmoden.

    SvaraRadera