söndag 23 augusti 2015

Folkvandringen till Europa = kollektivt självmord för de europeiska nationerna



Jyllandsposten - Vår tids folkvandring
Krönika den 22 augusti 2015 kl. 06.00
De gamla europeiska nationerna är i färd med att begå kollektivt självmord. 
Vi bevittnar en hel civilisations frivilliga kapitulation.
Det låter drastiskt, och om någon skulle tro att det är ett uttryck för hysteri, kan de bara hoppa över det följande. Men det bör de för sin egen skull inte göra, för de faktiska omständigheterna har länge varit obestridliga:  Det är en realistisk prognos.
Egentligen borde det inte överraska att det kommer finnas Mellanösternstater i europeiska städer när man importerar miljontals muslimer från Mellanöstern och Nordafrika.
Men den europeiska eliten, dess här av "experter" och företrädare för godhetsbranschen tror fortfarande att de kan prata sig ur problemen och betala sig fria från dem (med skattebetalarnas pengar, förstås) med  ännu fler projekt, ännu fler lärare, mer "integration ".

...Vi upplever något som aldrig tidigare skådats i historien: en civilisations frivilliga kapitulation.”Jyllandsposten

Sverige:
Det blir inget inbördeskrig, det blir kapitulation

  "Jag skulle välkomna en statsminister från Sverigedemokraterna med ett starkt mandat att äntligen göra något verkligt åt den skenande massinvandring som destabiliserar landet. Tyvärr är jag rädd att även om detta sker, kommer det att vara som att bli utsedd till kapten på Titanic fem minuter efter att den träffar på isberget.

Ganska många människor i Sverige och övriga nordiska länder har vapen och en jaktlicens. Samtidigt har polisen förlorat effektiv kontroll över dussintals områden. Detta antal fortsätter att växa. Kriminella gäng blir djärvare. I vissa fall attackerar etniska gäng inte bara varandra eller vanliga medborgare, men också polispatruller eller till och med polisstationer."

Skriver Fjordman, som kanske inte håller med om överskriften jag valt till inlägget. Han nöjer sig med "Spänningarna ökar i Sverige".EKP

Mörkläggning och invandring - Min plan för att förstöra Sverige
Utdrag.
5. Nu är det dags för den största av reformer, men jag skulle smyga in den så att ingen ens fattade att den ägde rum. In med det mångkulturella samhället. Jag skulle låta riksdagen rösta fram ett nytt slags samhälle som prioriterade mångfald och inte satte etniska svenskar i första rummet. Ett samhälle som genom kvoteringar och särskilda hänsyn förde fram minoriteterna och deras behov. Jag skulle om och om igen upprepa att alla människor är lika mycket värda och att det är orättvist om människor som är födda och uppvuxna i andra länder inte får samma eller bättre villkor som infödda svenskar. Det är heller inte mer än rätt att de lockas hit och får kompensation för alla de historiska oförrätter de har blivit utsatta för. Jag skulle också göra det klart att anhöriga är välkomna. Har de inga pengar och misslyckas med att finna ett jobb, så skulle jag se till att skattebetalarna försörjde dem.
 
6.Jag skulle kalla den glesa skaran av protesterande medborgare för fascister, nazister, rasister, främlingsfientliga och islamofober. Så skulle jag ivra för ett orwellskt nyspråk. Illegala invandrare blir papperslösa flyktingar. Ja, alla som söker sig till Sverige blir flyktingar. Tiggande romer blir EU-migranter. Jag skulle förvirra den ursprungliga monoetniska majoritetsbefolkningen genom att också kalla alla nykomlingar för svenskar eller nysvenskar. Om de kommer från Kina, Somalia eller Bangladesh, alla är de svenskar så fort de beviljats asyl. Särskilt svenska blir de när de beviljats medborgarskap, vilket bör ske så snart som möjligt. Jag skulle inte kräva någon prestation av dem, i form av språkprov eller kunskaper om Sverige. Hela artikeln

Läs:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar