söndag 11 oktober 2015

Ljungbeck: Statsministern på prinsdop medan Sverige är i kris



Hyckleri i sin fulländning.

Hyckleriet vid gårdagens prinsdop i Stockholm nådde den absoluta toppen av hyckleri.
Här sitter landets statsminister och kastar bort sin tid på pseudohändelser medan Sverige är i kris. Tyvärr delar han sitt hycklande med de som vill ta över efter honom. Samlingen inför Sveriges enorma problem verkar vara obefintlig.

Men en helig tes krossas obönhörligt. Den om "människors lika värde".  Falskheten blir än mer uppenbar eftersom det är de vilka bevistade detta jippo som oftast använder sig av detta citat tydligen utan att fundera det minsta vad det står för.

Olle Ljungbeck, Hanåsvägen 110, 80591 Gävle


Från: Sandor Herold, Malmö
Hej statsminister Stefan och migrationsminister Morgan



 

  Titta på videoklippet och se vad den svarta primitiva varelsen gör mot en vit ung tjej.
Glöm inte att sätta på ljudet också så får ni höra på lätena som varelserna frambringar.

För övrigt så kan jag bara önska att om ni har några döttrar att de också får möta dessa varelser på samma sätt som tjejen får göra i videon. Eller på ett ännu intimare sätt om ni förstår vad jag menar.
 
Sedan kan ni med stolthet förklara att det var eran politik som möjliggjorde att dylika varelser kunnat ta sig in i landet.
M V H

Sandor Herold,Malmö

Oemotståndligt
Morten Uhrskov Jensen skrev i går i Jyllandsposten om hur den svenska eliten nu genomför det sammanbrott som annars kunde ha tagit årtionden:

Sverige sjunker ned i ett fullständigt oöverskådligt kaos av olösliga kulturella, etniska och religiösa konflikter, det hela toppat med att den svenska välfärdsstaten avvecklas, något som garanterat leder till att konflikterna mångdubblas. När det är tomt i krubban börjar hästarna som bekant att bitas.

Samtidigt som jag läser det får jag ett mail från en svensk forskare som skriver:

I övrigt kan jag med förfäran konstatera att min spådom om att Sverige kommer att gå en väg som liknar Nazitysklands 1944-45 (beskriven i Kershaws The End) tycks besannas. Alla resurser mobiliseras för massinvandringen trots att slutet är oundvikligt, och propagandan har skruvats upp ännu en nivå. Från de ”ledande” tycks man fast besluten att låta landet förödas. Hitler lär ju ha ansett att tyskarna svikit honom och därför förtjänade att gå under. Undrar ibland om det är samma sentiment bland ”kultureliten” på Södermalm. I vilket fall, vansinnet tycks komplett. På min arbetsplats på universitetet arbetar vi på som vanligt, och de flesta tycks helt omedvetna om att vår västerländska kultur nu går under framför ögonen på oss. För egen del gör jag vad som fordras för att få min lön (så länge det nu varar) och inget mera. Mitt fokus är nu på hur jag bäst ska kunna skydda min familj inför det som komma skall.

I ett annat mail frågar en förtvivlad bloggläsare, med referens till invandringspolitiken: ”Varför blir det inte revolution i Sverige?” Jag svarar henne att i Sverige finns det inte några revolutionärer. Mörkläggning och Invandring

På denna blogg kan du läsa mer av Morten Uhrskov-Jensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar