fredag 18 december 2015

Sandor om s.k. ensamkommande flyktingbarn. Avväpna Europas folk. Vinterfest på Systembolaget



From: sandorherold@hotmail.com
To: anders.mansson@bjuv.se; lars.moller@sydsvenskan.se; asikter@sydsvenskan.se; aktuella@sydsvenskan.se
Subject: stolthet
Date: Thu, 17 Dec 2015 18:07:06 +0100
Malmö 17-12-2015

 Till Anders Månsson, (s)  kommunalråd i Bjuv 
Såg dig i Rapport och Sydnytt igår där du var väldigt ledsen över de brandskadade barackerna som var ämnade för s k ensamkommande flyktingbarn i Ekeby, Bjuvs kommun.

Kan bara beklaga de materiella värden som gick förlorade i dem misstänkt anlagda branden.
Dock känner jag en glädje, och det borde du också göra, över att det finns människor som reagerar mot denna parodi som utspelar sig i snart varje kommun med dessa ensamkommande barn som inte är något annat än fullvuxna unga män.

Jag har under min arbetstid på Malmö central sett dessa i hundratal varje gång jag har varit i tjänst och inte en enda av dessa har kunnat benämnas för att vara barn i ordets rätta mening.
De sitter i klungor om 10-15 stycken och surfar på sina mobiltelefoner, som de troligtvis också får bekostade av oss svenska skattebetalare, och röker när de är utanför vänthallen.

Jag måste säga att de verkar ha ganska trevligt och det verkar inte gå någon nöd på dem och att de skulle ha fotvandrat i åratal från Afghanistan till Sverige kan inte vara annat än rena amsagorna och f ör övrigt så kommer de flesta tydligen ifrån Iran där de har bott i åratal.
Alltså är deras påstådda flykt från Afghanistan inte annat än en resa från Iran.

Du sade i TV att dessa barn är vårt ansvar att ta hand om. Jag förstår inte hur det kan vara till exempel mitt ansvar att ta hand om främmande människors barn som är bosatta på andra sidan jordklotet och som jag inte har något som helst samröre med. Kan du förklara detta för mig?

De enda barnen, Anders Månsson, som jag har ansvar för är mina egna  och det har jag och min fru gjort ända tills de flyttade hemifrån och kunde stå på egna ben.

Jag, och inte någon annan svensk heller, har något som helst ansvar för dessa barn. Särskilt inte när det inte heller är frågan om barn utan om vuxna individer.

Jag tycker att det är en oerhörd fräckhet och inget annat än ett första klassens uppvisande i parasitering när man skickar hit sina "barn" till oss och helt kallt räknar med att vi skall stå för deras uppehälle och utbildning samt att föräldrar och syskon i förlängningen också skall dyka upp här som s k anhörighetsinvandrare.

Ovanstående beteende finns djurvärlden där göken lägger sina ägg i främmande arters bo och låter dessa uppfostra och föda gökungarna vilket får till följd att dom ungar som rättmätigt hör hemma i boet knuffas ut .

Precis som våra egna ungdomar som på grund av bland annatg din idiotiska inställning och feghet får stå tillbaka på t ex bostadsmarknaden tack vare de parasiterande s k ensamkommande barnen och deras föräldrars fräckhet.

Så jag känner bara stolthet över de svenskar som på ovanstående sätt visar att nu får det vara nog med parasiter i form av ensamkommande barn till vårt land. Det räcker nu med alla lögner och falsarier från er politiker och allt skitsnack om vårt ansvar och våra skyldigheter gentemot bluffmakare från snart sagt alla hörn i världen som tar sig hit för att våldföra sig på den välfärd som fortfarande finns kvar.

Att det brinner i planerade flyktingförläggningar, Anders Månsson, är enbart din och andra svekfulla politikers ansvar och skuld!

Du får gärna om du kan publicera och använda detta mail precis som du vill med min underskrift . Jag står för vartenda ord jag skrivit och jag skriver under med mitt namn precis som jag alltid gör med allt som jag skriver och skickar till folk.

 GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !
 Sandor Herold,Malmö


Till Ann-Sofie Fridehjelm, (s) ordf. i Barn och utbildningsnämnden i Bjuv
Sänder dig en kopia på mitt mail till Anders Månsson som jag skrev för ca en timme sedan.
Att jag gör det är för att jag såg dig i Sydnytt i kväll där du höll tal på en s k manifestation för det brandhärjade boendet för s k ensamkommande barn i Ekeby.

Ärligt talat tycker jag att det är en ynkedom att tvinga småbarn att delta  i en manifestation för något som de knappast begriper.

Men det visar ju bara den desperation som nu tydligen sprider sig bland sådana politiker som du tillhör, d v s  sådana som ser sin största uppgift att ta hand om bluffmakares välbefinnande långt före sina egna landsmäns behov. Tillika de landsmän som har byggt upp det välstånd som vi fortfarande har kvar trots era idoga försök att rasera detta.

Hade jag varit småbarnsförälder i er kommun så kan du ge dig f-n på att jag hade protesterat mot dina metoder att utnyttja barn i dylika manifestationer.
Du borde skämmas!
Sandor Herold, Malmö
 
Här är en av svenska folkets värsta fiender
Cecilia Malmström (FP) avslöjad som hjärnan och drivkraften bakom EU-vapenlagskuppen för att avväpna Europas civilbefolkning
Ett omfattande gräv (och påföljande gedigen analys) av en medborgarjournalist avslöjar nu att det inte är någon mindre än den svenska och även i övriga frågor fullständigt skogstokige och Europa-destruktiva EU-parlamentarikern Cecilia Malmström (FP) som är hjärnan, drivkraften och initiativtagaren bakom det nya EU-lagförslag avseende avväpningen av Europas folk som under fullständigt skandalösa former kuppades igenom i samband med de muslimska terrordåden i Paris.

De tre artiklarna (se länkar här nedan) om EU:s nya demokratividriga lagförslag om att avväpna Europas civilbefolkning innehåller otaliga uppseendeväckande avslöjanden om processen och människorna bakom kuppen, samt klarsynta analyser, och rekommenderas utan tvekan sträckläsas och sprida vidare i hopp om att stoppa detta totalt vämjeliga kuppartade övergrepp mot Europas civilbefolkning, och avsikterna bakom det, innan det är försent. Avpixlat, EKP och Morgonsur

En kristen slaktas var femte minut
Muslimsk förföljelse av kristen
"Jag förstår inte varför världen inte står upp mot sådana här brutala handlingar." – Melkitiska grekisk-katolska patriarken Gregorius III.
Vita huset har sagt att det är berett att anklaga Islamiska staten för folkmord mot religiösa minoriteter, och har lyft fram flera grupper som till exempel yazidierna som offer. Det verkar dock inte som att kristna kommer att inkluderas.
En rapport uppger att en kristen slaktas var femte minut i Irak och att "Islamiska statens militanta i Irak använder kristna kyrkor som tortyrkammare, där de tvingar kristna att antingen konvertera till islam eller dö".
När påve Franciskus talade till världen i FN la han än en gång all sin energi på miljön. Under det 50 minuter långa talet refererade påven endast vid ett tillfälle till förföljda kristna – och deras lidande blandades i samma mening ihop med de påstått lika stora umbäranden som "medlemmar av majoritetsreligionen" utsätts för, det vill säga sunnimuslimerna. Sunnimuslimerna blir inte slaktade, halshuggna och våldtagna för sin tro, de får inte sina moskéer uppbrända och bombade, de fängslas inte eller mördas för apostasi, blasfemi eller missionsarbete.
"Det som händer i Libanon är ett försök att byta ut befolkningen mot [muslimska] syrier och palestinier." – Gebran Bassil, Utrikesminister i Libanon. Gatestone
Sveriges muslimska julshow
Ingrid Carlqvist
27 november, 2015
Det verkar som om det till sist börjar gå upp för svenskarna att medan regeringen sätter asylrätten före det egna folkets säkerhet kan landet vara på väg att fyllas med terrorister.

!Nej, ”Sverige' har inte varit naivt. Du, ditt parti och dina samarbetspartners har varit naiva och är det fortfarande." – Mattias Karlsson, gruppledare för Sverigedemokraterna i riksdagen.'

Beskedet om att en person som Dirawi, som bekänner sig till islam och enligt islamiska lärda därför måste betrakta firandet av Kristi födelse som en hednisk tradition, ska vara julvärd, väckte känslor av ilska och förräderi.Gatestone



 




 

3 kommentarer:

  1. Tack för att du engagerar dig. Välskrivet och korrekt. Och tack alla som gör något, eller försöker göra något åt rådande situation, med politiker som inte skyddar sitt folk.

    SvaraRadera
  2. Ända till den 1:a april skall invällandet tillåtas fortsätta. Måste det till politiska mord innan ändring sker?

    SvaraRadera
  3. Vi Svenska folket får med stor sannolikhet vänja oss vid varesig vi vill eller ej att denna massinvandring kommer att fortsätta tills landet är bankrutt betydligt mer än det redan är. Ansvariga politiker kommer bara att avgå och ta sina frikostiga avgångsvederlag med sig och lallar vidare som om knappast något har hänt. De kommer troligtvis inte heller att få stå till svars för sina handlingar om nu inte folket tar lagen i egna händer vill säga. En mörknande framtid kommer att utvisa handlingsförloppet.

    SvaraRadera