måndag 28 mars 2016

Katastrofen Mona Sahlin. Tackbrev till Sahlin från Sandor Herold för att hon förstört Sverige!!!!!




gladpask 


Marcus Birro
Öppet brev till Mona Sahlin


Hej Mona.
Du vet kanske inte ens vem jag är. Eller också är jag ett av de där namnen som fladdrar förbi ibland, fast oftare förut, när jag var en del av den där fruktansvärda mediala cirkusen…

Du kommer nog inte ens läsa det här. Men jag måste skriva detta ändå. Ibland är det ju så där, man måste berätta, man måste skrika rakt ut, man måste få alla floder av ord ur hjärtat.

...Du är ofta modig. Du vågar säga saker.
Men nu, kära Mona, har du hamnat alldeles galet…
Det har pågått i två år nu, detta med att vara ” nationell samordnare mot våldsbejakande extremism”…
Bara den titeln är ett hån mot alla de människor som bränts i burar, våldtagits, kidnappats, förföljts, mördats, fördrivits och fått sina liv förstörda av militanta islamister.

Jag såg dig i SVT Opinion i torsdags och det var bland det sorgligaste jag sett i hela mitt liv.
Det var som att se Barcelona möta Halmia när halva Halmia är bakfulla. Du var Halmia.
Verkligheten tar ingen hänsyn till det politiskt korrekta, Mona.

Den skiter i sådana som dig och din feghet. Verkligheten fostrar tusentals soldater som hatar dig, som hatar mig, som hatar mina barn, som hatar den här demokratiska toleransen som DU är sådan stor del av.
Då hjälper det inte att öppna en telefonlinje dit några mammor ringer.
Då hjälper det inte att kroka arm med Göteborgs ”starka kvinna” Ann-Sofie Hermansson och höra henne snacka om att ”hjälpa” dem som är på väg in i jihadism.

De ska inte hjälpas, Mona. De ska jagas. De ska lokaliseras. De ska straffas.
Och sedan händer det… Du står där och lyfter själv ämnet att det i Sverige finns väldigt många, väldigt, väldigt många människor som sympatiserar med IS, som hatar samhället de lever i, och som därför hatar dig och mig, och du säger, och nu citerar jag dig,

” Vi har varit dåliga på att prata om detta”…
Har vi det, Mona?
Vilken värld har du levt i under de här två åren?

Vi är många som varit i full färd under de här åren med att tala om detta. Men du har inte lyssnat. Vi är många som blivit stämplade som fascister, rasister, muslimhatare, islamofober, idioter. Vi är många små fått sparken från våra jobb. Vi är många som levt i den värld du inte tycks ha satt din fot i på länge, nämligen verkligheten.

Så vilka är ”vi”, Mona?
Hur har du anständigheten att stå i tv och hävda att ”vi” inte vågat tala om att det finns rätt många människor i Sverige som sympatiserar med den värsta rörelsen mot demokratin sedan nazismen.
Vi är många som talat om det. Vi är många som skrivit om det.

Men var har du varit, Mona? Läs hela artikeln

Sandor Herold
Precis som alla de hycklare som finns med på denna film så vill även jag tacka och hylla Mona Sahlin för all det hon gjort för sina landsmän och sitt land :

Jag vill tacka henne för att kvinnor idag knappt vågar gå ut efter mörkrets inbrott med risk för att bli våldtagna.

Jag vill tacka henne för att halsavskärare kan fara i skytteltrafik mellan Sverige och Syrien.

Jag vill tacka henne för att ett stort antal svenskar har blivit rånade, misshandlade,våldtagna  skjutna, lurade, mördade av primitiva MENA-iter.

Jag vill tacka henne för att det byggs boenden för hitkomna s k ensamkommande flyktingbarn (gökungar) samtidigt som svenska ungdomar inte kan flytta hemifrån.

Jag vill tacka henne för alla de äldreboenden som förvandlas till s k flyktingförläggningar.

Jag vill tacka henne för att hon nöjer sig med den futtiga lönen på ca 90 000 kr i månaden som regeringens jihadistsamordnare.

Jag vill tacka henne för att kunskapsnivån i svenska skolor sjunker varje år p g a att det blir fler och fler mångkulturella klasser.

Jag vill tacka henne för att vi har fått hit kunniga och kreativa mångkulturella entrepenörer som bilmålvakter, assistansbedragare och romska tiggare.

Jag vill tacka henne för att väntetider blir längre och längre på vårdcentraler, sjukhus och tandläkare för att nysvenskarnas vårdbehov kommer i första hand.

Jag vill tacka henne för att våra badhus har förvandlats till mångkulturella tafscentraler dit unga svenska tjejer knappt vågar gå.

Jag vill tacka henne för alla de bilar som har eldats upp i mångkulturella bostadsområden.

Jag vill tacka henne för alla de flyktingboenden som satts i brand av dom där boende s k flyktingarna.

Jag vill tacka henne för att man numera slipper se poliser i tjänst eftersom dessa numera är upptagna av ID-kontroller och utryckningar till flyktingförläggningar.

Jag vill tacka henne för alla de papperslösa som finns i vårt land och som har alla rättigheter som svenskar har förutom att de inte får vistas här.

Jag vill även tacka henne för att vissa sjukdomar som t ex TBC nu har fått fotfäste i vårt land igen tack vare våra s k nysvenskar.

Jag vill tacka henne för att djurplågeri som t ex halalslakt utan bedövning har blivit en allt mer vanlig slaktmetod.

Jag vill tacka henne för att vi får ta del av nya byggnormer på ockuperad mark som med framgång har visats upp av driftiga romer från främst Rumänien.

Och mycket, mycket mer som har förvandlat vårt tidigare så trista och välordnade land till ett mångkulturellt kaos som sakta men säkert är på väg att bli som de mönstersamhällen som finns i norra Afrika och Mellanöstern.

ETT STORT TACK!!!!!

Sandor Herold, Malmö

 
Monas lilla rosa – Några citat

Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommar och sådana töntiga saker.   Mona Sahlin i Turkiska ungdomsförbundet ”Euroturk” mars 2002



”Jag är inte beredd att säga något löfte.” Mona S i radio

Det känns fantastiskt att Sverige är det mest mångkulturella landet i världen. Och dessutom på så kort tid.

Vi får aldrig acceptera talet om hedersmord. Ingenting bevisar att våldet mot unga kvinnor är kulturellt betingat. Det handlar endast om mäns våld mot kvinnor”.


”Svenskarna måste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka.” Radion P1 17 maj 2001.


”Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet. Det ska räknas som ett plus att ha en annan etnisk bakgrund än den svenska.” 





1 kommentar:

  1. Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna verklighetsfrånvända svinpäls Mona Muslim får möta samma öde som hennes läromästare
    Olof Palme. Hon är och förblir ett av de största hoten mot Sverige och Svenskarna så länge hon är i livet.

    SvaraRadera