onsdag 5 april 2017

Sandor Herold: Lands- och folkförrädare. Malmö inte vad det har varit. Intervju med Paul Nilsson



Till:
insandare@nyatider.nu>;
Från: Sandor Herold

Malmö 5-4-2017

Har precis i postlådan fått det senaste numret av Nya tider och har läst reportaget om Roland Finser som vill få sin TBC klassad som arbetsskada där varken Försäkringskassan eller Rolands försäkringsbolag vill medverka till detta. Till saken hör att Roland fick sin TBC på sin arbetsplats som var ett HVB-hem för s k ensamkommande barn där ett flertal av "barnen" som kom från Afghanistan bar på smittan.

Jag tycker att Roland varken skall få smittan godkänd som arbetsskada eller få någon som helst ersättning. Jag tycker faktiskt att Roland kan skylla sig själv och det gör jag av den enkla anledning att jag tycker att han och alla andra alla som tjänar pengar i den s å kallade flyktingindustrin inte är något annat än simpla lands- och folkförrädare.

Detta gäller sådana som tar jobb på HBV-hem för att förgylla tillvaron för ensamkommande vuxna bedragare likväl som alla som jobbar på Migrationsverket oavsett om de är högste chefen där eller bara lokalvårdare och även s k gode män för samma ensamkommande vuxna bedragare samt flyktingadvokater och alla andra som genom sina anställningar hjälper till att förskingra våra skattepengar.

Nu är Roland bara en liten deltagare i detta gigantiska förräderi för de största svinen är naturligtvis de som förestår alla asylboenden med galten Bert Karlsson i spetsen och som tjänar miljon efter miljon på sitt svek mot det egna folket.

Hade Roland och andra likasinnade konsekvent vägrat att befatta sig med flyktingindustrin så hade detta vansinne som invandrings- och flyktingpolitiken utgör rämnat och inte kunnat upprätthållas.

Så jag tycker inte ett dugg synd om Roland eller någon annan som på detta sätt blir smittade som han blivit. Tvärt om så har jag en förhoppning om att fler som nedlåter sig till att ta dylika anställningar drabbas av något liknande. Mest av allt önskar jag att galten Bert Karlsson skall drabbas både av TBC, malaria, spetälska, HIV, prostatakanser samt nageltrång.

Själv har jag åtskilliga gånger drabbats av kräksjuka på grund av den rådande flykting- och invandringspolitiken och av allt annat som följer med detta.

Sandor Herold, Malmö

Ingrid och Conrad intervjuar bl.a. Paul Nilsson


Fr. Snaphanen:
Paul Nilson är en gammal vän till mig. Därför vill jag speciellt gärna låta honom komma till tals. Barbara Trusz utvandrade från Polen 1970 på grund av judeförföljelserna vid den tidpunkten. Man kan höra det närmare i soloprogrammet med henne her.

 En kommentar:
Det är alltid mycket väsen om att judar farit illa, men förvånansvärt tyst om vad deras eliter egentligen sysslar med. Jag flyttade till Sverige från Polen 1973 och fick ofta höra att vi som har slavisk påbrå (i.e. untermensch) i själva verket var minst lika mordiska när det gäller judar som tyska nazister. Trots att många polacker inte bara dog under kriget men också fick "åka på livslång semester" till Sibirien, är det aldrig synd om oss. Av någon anledning driver den oantastbara folkgruppen en anti-polsk agenda, en lätt uppgift mot bakgrund av vem som dominerar i massmedier. Man är dessvärre inte skonad från smutskastning ens i MSM i Polen, med tidningen Gazeta Wyborcza i spetsen. (Denna propagandamegafons grundare är en av de inte riktigt så få "bokens polacker" Aaron Szekter - som på grund av "bondtölp-polackers" mördarnatur fick byta namn till Adam Michnik.)

För någon vecka sedan blev jag på en svensk alternativ sajts kommentarfält "utnämnd" till en polsk jude-hatare för att jag hade mage att kritisera Polens "konservativa" statsmakter att lyfta förbudet mot ritualslakt. Detta skedde hösten 2015 direkt efter PiS (Lag och Rättvisa) kommit till makten, med hänvisning till att nämnda förbud stred mot den polska konstitutionen! Kosherslakt i praktiken förekom i Polen även innan dess, men dess omfattning lär ha varit begränsad till öppet konfessionella judars behov. Att förbudet har lyfts officiellt har resulterat i att flertalet slakterier i Polen nu struntar i att bedöva djuren.

1 kommentar:

  1. Jag instämmer i varje ord som Sandor Herold skrivet här ovan.

    SvaraRadera